PL EN

ZAMIENIAMY DANE W INFORMACJE ZARZĄDCZE

Usługi

Naszą pasją jest rozwiązywanie problemów biznesowych naszych klientów poprzez wdrożenie najlepszego systemu wspierającego proces podejmowania decyzji. Każdy z naszych projektów rozpoczynamy od zdefiniowania problemu. Nie zawsze jest to łatwe zadanie, natomiast jest to krytyczne z punktu widzenia określenia kryterium sukcesu każdego projektu.

Wszystkie nasze projekty wymagają od nas zrozumienia modelu biznesowego klienta oraz wyzwań przed jakimi stoi. Łącząc wiedzę biznesową z najlepszą technologią jesteśmy w stanie zaoferować nowoczesne rozwiązania spełniające wymagania biznesowe klienta. Dowiedz się dlaczego liderzy poszczególnych branż wybrali naszą firmę jako Partnera we wdrożeniach kluczowych systemów wspierających ich biznes.

USŁUGI WDROŻENIOWE

Oferowane przez naszą firmę projekty wymagają od naszych konsultantów doskonałej znajomości oferowanej technologii jak również interdyscyplinarnej wiedzy i kompetencji z zakresu finansów, księgowości, architektury rozwiązań IT, metodyki wdrożeń systemów IT oraz komunikacji. Dlatego też nasza firma zatrudnia najlepszych konsultantów na rynku którzy potrafią łączyć wymienione umiejętności. Każdy lider zespołu wdrożeniowego posiada ponad 5 lat doświadczenia we wdrożeniach oferowanych przez nas rozwiązań. Każdy z konsultantów posiada techniczne certyfikaty producenta oprogramowania oraz musiał wykazać się wiedzą z zakresu rachunkowości menedżerskiej.

W każdym z naszych projektów cenimy sobie otwartą, partnerską komunikację. Projekty rozpoczynamy szkoleniem zespołu wdrożeniowego klienta. Od tego momentu rozpoczyna się proces transferu wiedzy i budowy kompetencji technicznych po stronie klienta. Z punktu widzenia osiągnięcia sukcesu jest to bardzo istotny proces. Zakres naszych usług konsultingowych obejmuje:

Usługi przedwdrożeniowe:

  • profesjonalne analizy przedwdrożeniowe,
  • zdefiniowanie i formalizację wymagań,
  • przygotowanie planu projektu,
  • analizę niezbędnych zasobów,

Usługi wdrożeniowe:

  • Projekty wdrożeniowe prowadzimy według dostosowanej przez nas metodyki SCRUM. Do komunikacji z klientem i zarządzania projektem wykorzystujemy najlepsze rozwiązania dostępne na rynku.

Usługi powdrożeniowe:

  • Wsparcie techniczne
  • Wsparcie administracyjne oraz merytoryczne
  • Health Check - audyt i analiza funkcjonujących modeli, wskazanie miejsca możliwych usprawnień i sposobów ich realizacji
  • Odnawianie usług wsparcia technicznego oprogramowania

WSPARCIE

Oferujemy efektywne kosztowo kompleksowe usługi wsparcia funkcji biznesowych i technologicznych w zakresie Corporate Performance Management. Nasze usługi podlegają ścisłej, ciągłej kontroli jakości. Gwarantujemy wysokie poziomy SLA. Wypracowaliśmy własny Program Wsparcia Aplikacji (PWA), którego zakres jest dostosowany indywidualnie dla każdego klienta. Gwarantujemy zawsze, co najmniej dwóch konsultantów, którzy znają oraz utrzymują aplikację Klienta. Dzięki temu minimalizujemy czynnik ludzki związany z dostępnością osób znających szczegóły danej implementacji.

Program Wsparcia Aplikacji IBM Cognos TM1, BI, CDM oraz SPSS:

Program ten opiera się na pakiecie przedpłaconych usług oraz dni, które ustalamy wspólnie z klientem w zależności od potrzeb. W ramach PWA zapewniamy klientowi wsparcie w najgorętszych okresach związanych z utrzymaniem systemów.

Zaliczamy do nich zazwyczaj:

  • przejście na kolejny rok
  • wczytanie wykonania za kolejny okres sprawozdawczy
  • okres tworzenia budżetu lub prognozy
  • zmiany w modelu biznesowym

Dzięki PWA nasi klienci mają wsparcie najlepszych ekspertów oraz dostęp do najlepszych praktyk związanych z utrzymaniem ich systemów wtedy, kiedy rzeczywiście tego potrzebują.

Jakie dokładnie usługi wchodzą w skład PWA?

W ramach PWA oferujemy naszym klientom:

  • "2nd line of support" czyli rozwiązywanie zgłoszeń dotyczących funkcjonalności i działania systemu
  • utrzymanie komponentów modeli biznesowych
  • utrzymanie modeli FM oraz raportów
  • upgrade systemu do nowych wersji
  • doroczny przegląd systemu pod kątem optymalizacji
  • ad hoc development - implementacja drobnych funkcjonalności

Na czym polega wsparcie licencji wykupionych w IBM?

Nasza firma posiada status IBM Support Provider, który umożliwia świadczenie usług wsparcia oprogramowania. W ramach tej usługi Klient ma prawo do otrzymywania nowych wersji oprogramowania oraz wsparcia dotyczącego zgłoszeń technicznych związanych z oprogramowaniem.

W jaki sposób reazlizowany jest PWA?

U większości naszych klientów usługi świadczymy zdalnie. Ta metoda jest preferowana przez nas oraz naszych klientów ze względu na krótki czas reakcji oraz koszty. Niemniej jednak, część prac realizujemy w siedzibie klienta. Zapewniamy również dostęp do naszego help desku poprzez zgłoszenia telefoniczne lub stronę www.

METODYKA

W zależności od skali i charakteru projektu wykorzystujemy jedną z dwóch metodyk - SCRUM 4 BA lub CISM (waterfall). Większość projektów prowadzimy według unikalnej, zwinnej metodyki wdrożeń SCRUM 4 Business Analytics, która maksymalizuje sukces projektu oraz sprawia, iż nasz klient czuje się właścicielem budowanego rozwiązania. Zgodnie z przyjętą metodyką stawiamy:

  • współpracę z klientem ponad formalne ustalenia
  • działające oprogramowanie ponad obszerną dokumentację
  • stawiamy ludzi i komunikację ponad procesy i narzędzia
  • reagowanie na zmiany ponad podążanie za planem

Od początku istnienia naszej firmy zależy nam na zbudowaniu długofalowej współpracy z klientami, a nie na uzależnieniu ich od nas. Dlatego też nasi konsultanci pracują blisko z ekspertami merytorycznymi i administratorami po stronie klienta tak, aby zapewnić udany transfer wiedzy w trakcie projektu. Na koniec naszego projektu klient ma świadomość że jest to jego rozwiązanie i doskonale wie, w jaki sposób działa.

SCRUM 4 BA to iteracyjna i inkrementalna metodyka wdrożeń rozwiązań IT, dzięki której możemy wspólnie z klientem pokonać nawet najbardziej złożone wyzwania projektowe oraz w sposób produktywny i kreatywny zbudować oczekiwane rozwiązanie.

MAPA STRONY

Rozwiązania

Usługi

Szkolenia

 Klienci

 Firma

News

Kontakt

© 2017 | INCUBE CPM Sp. z o.o. - Wszelkie prawa zastrzeżone

Wykonano w: avangardo.pl

Ważne: Strona korzysta z plików Cookies, m.in. do tego, aby lepiej dopasowywać się do Twoich oczekiwań. Więcej w polityce prywatności X